środa, 19 sierpnia 2015

A Ty kogo wybierzesz ?

Siemka! 

Na Oficjalnej Grupie O Awatarii, przeczytałam z translatorem Rosyjsko-Polskim.

PROSZĘ NIE SKOPIOWAĆ ZDJĘCIA PONIEWAŻ NIE DODAŁAM NASZEGO INICJAŁU BO NIE JESTEM NA SWOIM KOMPUTERZE! DZIĘKUJE. 
Troszkę ja przeczytałam, troszkę translator przeczytał i tak dalej.. c; 

A więc!  Na samej górze pisze:       

Reputacja. Którą stronę wybierzesz ty?     + Napiszę wam co tam pisze ! : ) 

Przyjaciele!

W naszym wielkim świecie żyje wiele awatarów, z których każdy na swój sposób jest wyjątkowy. Większość czasu spędzają za słodkich rozmów, tańca i aktywnego wypoczynku na plaży, ale czasami zdarzają się "zaczepki", ale czasami to nie zaczepka tylko bitwa, jeśli w słownej walce spotkają się przedstawiciele największych stowarzyszeń graczy. Nasz świat potrzebuje bohaterów, którzy będą pomagać utrzymać porządek!

Teraz tylko ty możesz zdecydować, jaką chwałę sobie zarobić: być przykładem dla innych, pomagać początkującym, ukrócić niewłaściwe zachowanie i stać się Aniołem, albo robić wszystko na opak, odważnie, zaszczepić strach w spacerujących po skwerze samotnych graczy i stać się Diabłem.

Przedstawiamy państwu nowy system, każdy z graczy posiada własną reputację, oraz "stempel" w paszporcie, Aby otaczający cię ludzie by byli w stanie zrozumieć, czy można ci zaufać, czy nie. Być wzorowym korzystne, bo "dobrzy" gracze będą nagradzani dodatkowymi bonusami, a "źli" będą tylko im zazdrościć :) Zastanawiamy się, którą stronę wybierzesz ty?

Uwaga! System reputacji jest uruchomiony w trybie testowym i jest dostępny od poziomu 15.
Błąd jest związany właśnie z tą aktualizacją! :) (NIE MOŻNA DODAWAĆ DO ZNAJOMYCH.)

Mam nadzieję że zrozumieliście! :) 

Ja jeszcze nie wiem kogo wybiorę! 
A Wy kogo wybierzecie ? c:
/Bad Love :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz